joi, 5 februarie 2009

Telepatie si barfe in blogosfera

Uneori ma mananca limba si degetele si as merge cu vorba de la unul la altul... Stii ca si X a scris despre acelasi lucru cu tine? Sau ca in comentariul lui Y la postul lui Z despre ... ar putea fi o ideea excelenta despre cum s-ar rezolva criza despre care scriai saptamana trecuta... si pe care am citit-o, desi tu nici nu stii ca te citesc de ceva vreme... si, culmea tupeului, mi-am permis (in sinea mea) sa analizez spusele tale intr-un anumit fel, pentru ca...
Nu. Tac si scriu mai departe de ale mele. Pentru ca toate mesajele acelea, in modul pe care eu le-am inteles erau doar pentru mine. Bineinteles, erau pentru cei care le-au scris si pentru cei carora le erau destinate, dar, bineinteles ca nu e vorba de acelasi mesaj... Pentru ca daca le-as da mai departe nu as face decat sa le denaturez sensul. Si totusi, uneori ma intreb daca e ok asa. Prea multe proiectii pe lumea asta, in lumea asta. Prea putina intelegere.

2 comentarii:

ajnanina spunea...

da, da :)))
ca si eu ma gandeam la intrebari...

Carol spunea...

orce sait ai vizita sau blog primesti raspuns la intrebari puse si nepuse inca,ce a ce este magnific stiind acest lucru vei cauta saituri bloguri care iti raspund urgent la problema ta,cantitatea de saituri si blog se va micsora in timp,mergand acolo intuitiv unde merita sa mergi.....cei care se aseamana se aduna...