sâmbătă, 14 februarie 2009

masaj ericksonian II


deh, daca stau acasa... nu ca n-as avea de lucru... da nu ma mananca degetele in directia aia deloc :))


Stai culcat cu faţa în jos, pe nisipul cald,
cu spatele la soare şi te laşi încălzit de razele lui calde…
îţi este foarte bine, eşti din ce în ce mai relaxat
şi un pic somnoros …

Mâinile mele se plimbă pe spatele tău
şi strâng surplusul de căldură între omoplaţi …
Soarele îţi încălzeşte tot corpul
în timp ce mâinile mele se plimbă pe spatele tău…
Iau surplusul de căldură şi îl introduc uşor ,
cât de repede sau de încet vrei tu
în coloana ta vertebrală …
Coloana ta se încălzeşte
şi devine din ce în ce mai flexibilă
pe măsură ce tu te relaxezi din ce în ce mai mult …

Căldura circulă acum prin coloana ta vertebrală
în sus şi în jos, prin tot corpul …
în timp ce mâinile mele se plimbă pe spatele tău…
Poţi să vezi cum circulă căldura prin corpul tău,
prin vasele de sânge
ca prin ţevile unui calorifer …
sau poţi să o vezi ca pe un flux de raze luminoase
alergând sau plutind cu viteza pe care tu o alegi
de-a lungul nervilor tăi …

Simţi căldura soarelui pe suprafaţa pielii tale…
simţi căldura mâinilor mele pe suprafaţa pielii tale…
simţi căldura care circulă prin interiorul corpului tău
şi îţi este cald şi bine…

Mâinile mele fac legătura
dintre căldura soarelui
şi căldura care circulă prin corpul tău…
şi cu fiecare mişcare a mâinilor mele
căldura se răspândeşte din ce în ce mai mult…
în ritmul valurilor pe care le auzi
Valurile de căldură iţi spală oboseala
şi îţi lasă corpul curat, odihnit şi proaspăt…

Un comentariu:

ajnanina spunea...

cu placere, e reutilizabil!

in ceea ce priveste munca, probabil ca deoacamdata trebuie :))