sâmbătă, 19 septembrie 2009

scurtaturi si ancore

in fiecare oras exista strazi cu acelasi nume.
exista o gramada de lanturi de magazine si restaurante care te fac sa regasesti, daca vrei, un aer familiar, atunci cand pleci sau vii.
azi, intr-un mall (am fost la un cinematograf, chestie care mi se intampla cel mult o data pe an) am gasit un restaurant frate al unuia unde am mancat candva, in concediu, in alta parte; la cativa zeci de metri mai incolo, un altul, frate cu unul in care m-am simtit bine cu o alta ocazie...
nu, n-am intrat in nici unul din ele, dar m-am amuzat gandindu-ma la scurtaturile in spatiu-timp pe care le poti realiza cand vrei sa retraiesti emotii asociate unor amintiri placute.
si deja ma gandeam sa povestesc persoanei cu care am fost in ambele locuri si sa-i propun cateva ore de concediu la mall...
ca oricum de acolo nu fac cumparaturi :)

6 comentarii:

DoarATAT spunea...

Buna sa-ti fie inima !
:
"scurtaturile in spatiu-timp pe care le poti realiza cand vrei sa retraiesti emotii asociate unor amintiri placute."
O idee interesanta ... pe care am s-o prelucrez.
M-ar ajuta mult , acest citat de la dvs. Mi-l imprumutati, va rog ?
Cornelius Rosca
la 19.09.2009.6~19:40
Multumesc !

angela spunea...

si mie imi place conceptul. desi simteam uneori ca ma simt bine undeva si incercam sa creez asociatii, de obicei erau culturale și generale cumva. voi incerca sa imi caut in chisinau ancorele clujului. o expeditie :)

Darael spunea...

Mie imi este extrem de greu sa caut conexiuni si ancore pentru ca ma uit doar la oameni. Ce e in jur dispare ca intr-o ceata.

Dar sunt si avantaje. Oriunde ma simt ca acasa. Nu cunosc multe persoane care sa mai simta asa ceva.

ajnanina spunea...

Cornelius,
e ok, ma simt onorata... :))

ajnanina spunea...

Angela,
da, sunt sigura ca exista...
si apoi, in expeditie poti gasi locuri minunate de care sa iti amitesti cu placere si cand dai de ele in alta parte... :))

ajnanina spunea...

Darael
si eu ma simt acasa daca ma simt bine...
ma simt minunat, de exemplu, in camerele de hotel...
dar asta pentru ca nu m-am legat prea mult de locurile pe unde am fost si pe care le-am numit pana acum acasa...
locul unde stau acum si care e doar temporar casa mea mi-e drag insa mai mult decat altele... va trebui sa am grija... :))