luni, 28 septembrie 2009

azi ma simt asa

titlul rubricii in care postez cu cea mai mare placere nu e unul original: e ,,imprumutat" de la Crina. ar fi trebuit sa-i platesc copyright, poate o voi face candva, in vre-un mod care sa o bucure. gasesc eu cum..
desi nici imaginile nu-s originale, ci sunt luate de aici, am gasit multe care se muleaza perfect pe conturul emotiilor mele. asa ca nu mai trebuie sa caut cuvinte, care mi-ar muta centrul de greutate din inima in cap, ci aleg imaginea cea mai potrivita cu emotia zilei sau clipei. sau, daca emotia nu e de aratat, caut opusul ei.
nu e ceva ce trebuie citit. avantajul/dezavantajul e ca emotia nu e perceputa curat, ci filtrata. e ok, culorile sunt mai frumoase asa... si niste culori frumoase, in lumea virtuale sunt mai importante decat o imagine clara.
in ultima vreme, emotia de fond e data de starea de sfarsit de vacanta. si de presimtirea unui inceput care ar putea sa fie diferit. atat de diferit de fostul sfarsit, incat starea de vacanta sa continue firesc, iar vacanta vacantei sa devina proiectul de joaca serioasa al noului inceput...

12 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Simt că ai o stare de bine, de liniște, iar asta nu poate fi decât minunat.

Postarea ta a reuși să-mi transmită energie pozitivă.

Îmbrățișări peste normă, draga mea!

Mikka spunea...

"vacanta vacantei sa devina proiectul de joaca serioasa al noului inceput..."
Asa sa fie!

Imi place grozav imaginea asta care arata cum te simti azi... Limpede si inflorita.

Poriectul de joaca serioasa sa fie implinit, mult mai frumos decat il imaginezi...

Cristian Lisandru spunea...

"iar vacanta vacantei sa devina proiectul de joaca serioasa al noului inceput..." - mi-a plăcut acest joc de cuvinte...

Leo spunea...

Dupa ce am citit finalul, m-a luat o ameteala placuta. :))
De multe ori sunt atenta la rubrica de care vorbesti, tare-mi mai place sa vad cum se simte un suflet de Ajnanina.

ajnanina spunea...

Geanina, sursa vesele de imbratisari ce esti...
toate energia pozitiva pe care ti-o doresti sa te gaseasca peste tot :)

ajnanina spunea...

Mikka,
dupa un an greu, mi-am dorit vacanta.
am avut si m-am bucurat.
dupa o perioada de vacanta buna, cum ar fi o vacanta pe care sa o simt ca atare? pana cand starea de vacanta va deveni fireasca?

multumesc de urari si sprijin...

ajnanina spunea...

Cristian,
da, e un joc... da sa vezi realitatea...
am impresia ca nu esti deloc departe de ea :))

ajnanina spunea...

Leule drag,
imaginile astea compenseaza absenta talentului la desen... cand lenea nu-mi gaseste vorbele, desperecheate ca niste ciorapi :)

Andi spunea...

Eu iti doresc surprize plăcute și poftă de scris :)

ajnanina spunea...

Andi, multumesc, si tie...
si cititori si comentatori calzi :)

DOAR NOI spunea...

Ha ha ha..ador jocul de cuvinte de la finalul postării.
Sunt fascinată de cuvinte... cu dublu sau triplu înţeles... dacă se poate!
Un început minunat îţi doresc.
Al meu a fost fulgerător de neaşteptat!

ajnanina spunea...

Claudia,
unul din secretele scriitorilor de succes e exprimarea ambigua... dar in concentratie mica :)
multumesc de urari, bucurie la scoala!