vineri, 25 septembrie 2009

leapsa de la Leo

am prins-o, Leutule...
probabil ca unele raspunsuri vor semana cu alte asemanatoare date la intrebari asemanatoare din alte lepse... da nici eu nu mai tin minte ce-am zis, asa ca nu ma pot acuza de autoplagiat...

Sunt… din nou eu insami, la fel si altfel de fiecare data.
Aş vrea… sa exprim mai mult din ceea ce sunt.
Păstrez… sentimente si resentimente. Pentru putina vreme.
Mi-aş fi dorit… sa ma trezesc mai devreme.
Nu îmi place… sa ma justific. Si nici nu o fac.
Mă tem de… limitele propriei comoditati.
E obligatoriu… ? Nu. Nimic.
Aud… cuvintele pe care nu le-ai spus inca, dar le vei spune. Chiar si numai tie.
Îmi pare rău… ca nu am actionat in anumite contexte si situatii.
Îmi plac… aromele. Pentru toate simturile.
Nu sunt... acolo, ci aici.
Dansez… deocamdata in interior. In curand, sper ca si pe dinafara.
Cânt… tot in interior. Pentru mine.
Niciodată… ? Niciodata e cam lunga vreme. Nu gandesc pana acolo.
Plang când privesc… triumful de moment al absurdului.
Nu îmi place de mine pentru că… nu ma tin de cuvant fatza de mine insami.
Sunt confuză… cand asist la meciul dintre neuroni si hormoni fara sa stiu cine va castiga de data asta....
Am nevoie de… lumina, caldura, culori, aer, apa, spatiu, timp, oglinzi si receptoare :)
Ar trebui… ? Nu cred. Dar mi-ar face pacere...

15 comentarii:

ajnanina spunea...

Leutzule, in ultima vreme nu mai reusesc postez comentarii la tine... si pe alte cateva bloguri...
ma enerveaza, da nu stiu cum.

da iti sunt alaturi in gand, in emotii si-n voturi... :)

Leo spunea...

Ajnanina, ce ma bucur sa-ti citesc gandurile astea !
Pot sa-mi aleg preferatele ?
Mi-a placut muuuult : "Plang când privesc… triumful de moment al absurdului.".
Minunat !
Nu conteaza daca nu poti posta comentarii la mine, lasa ca vin eu sa comentez eu la tine. Stiu ca sunt probleme tehnice, ce sa le faci ?
Multumesc ! Pentru tot.

A, si, cum spune Mikka : danseazaaaaaaa.... !!!!

DOAR NOI spunea...

Esti un om MINUNAT!

Ioan Bistriteanul spunea...

Interesante răspunsurile. Mă bucur că am trecut pe aici.

Mikka spunea...

Haaaa! La fel, disparitii celebrate. Asta: "Ar trebui… ? Nu cred. Dar mi-ar face pacere..."
Si asta: "Nu sunt... acolo, ci aici."
Si inca: "E obligatoriu… ? Nu. Nimic."
Cat despre dans, urmeaza celebrarea...
Si despre nevoi, umreaza abundente impliniri. Stiu yo. Mi-a spus mie cineva :))). Nu spui cine, persoana importanta... :)))

ajnanina spunea...

Leutzule, esti binevenita, asteptata, dorita... si primita cu placere.
cu dansul o iau incet. pentru mine e prima viata cand :)

ajnanina spunea...

doartu
cine zice ala e!
asa ar spune si copiii tai, nu ? :)

ajnanina spunea...

Ioan B,
bine ai venit, te mai astept...
trec si eu pe la tine :))

ajnanina spunea...

Mikka,
nu conteaza cin-ti-a zis, pe tine te cred...
pe tine, colibriul si pupaza mea shamanica...

oricum, mi-ai vazut azi una din dorinte... urcandu-mi-se in bratze... mai pot zice ca nu ? :)))

gabi spunea...

"Aud… cuvintele pe care nu le-ai spus inca, dar le vei spune. Chiar si numai tie."
Ce fain - si eu le aud :) Empatice si intuitive Eve ;)

"Cânt… tot in interior. Pentru mine." - Bucurie a Vietii Esti !

"Am nevoie de… lumina, caldura, culori, aer, apa, spatiu, timp, oglinzi si receptoare :)" - pentru ca esti Om.

"Îmi pare rău… ca nu am actionat in anumite contexte si situatii." - sa nu-ti para ci sa spui "n-a fost sa fie" - iti elimini astfel micile vine ;)

Te pup Om Bun!

Anonim spunea...

Meciurile astea confuze... Cauti arbitru?

Inca ceva: mai dureaza vacanta lui Mugur?

ajnanina spunea...

Gabi, om bun...
da, e posibil sa fim empatice si intuitive, ca niste Eve ce suntem, dar e posibil sa facem si o gramada de proiectii care sa ne aduca satisfactii :))

in rest... cine zice, ala e...

ajnanina spunea...

Paul, multumesc de oferta, am sa te anunt la urmatorul meci.
oricum o sa te prinzi, cand o sa citesti balarii pe aici...

din pacate (sa-mi fie rusine) nu mai stiu de multa vreme nimic de Mugur...
da aflu eu...

Andi spunea...

Imi prinde bine siguranta ta de sine. Ma duc sa exersez, poate imi iese si mie :)
Seara placuta

ajnanina spunea...

Andi,
onorata de perceptia ta...
e simplu de exersat... neaparat, fara oglinda :)
seara placuta si tie :)