marți, 22 septembrie 2009

Încredere în tine

Am luat un pumn de încredere și am ieșit cu el la semănat.
Fiecare bob e special și fiecare om în care va fi plantat e la fel de special.
Dacă timpul e prielnic, soarele atât cât trebuie , ploaie potrivită și toamnă lungă, îm momentul încolțirii plăntuțele tinere or să înceapă să lumineze. În bătaia vântului cald de toamnă, lujerii în creștere își rotesc luminile și țes rețeaua de încredere în care să susțină dragostea care îi poate lega pe toți acei oameni unii de alții și pe toți de întreg Universul.
Dacă nu i-am semănat unde trebuie nu trebuie să mă îngrijorez. Am semințe destule, încrederea rodește continuu în mine. Iar cei care au primit sămânța vor rodi și ei. N-am pierdut nimic, doar am dat mai departe într-o direcție pe care nu o pot ghici încă.
Dacă vremea se strică, trebuie doar să-mi strâng haina mai bine pe lângă trup. Cei demni de încredere mă așteaptă oricum, chiar dacă nu oricât. Pentru că vremea are legile ei, iar dacă eu nu le cunosc, ea știe că pământul trebuie să rodească și cere semințe de la oricine poartă cu sine și răspândește.
Câte de bogați am fi, dacă am crede...

12 comentarii:

angela spunea...

Ajnanina
de acord :)
daca fiecare dintre noi, ar intelege ca "Iubeste-l pe celalalt ca pe TINE INSUTI"
sa avem incredere in noi insine si sa ne iubim este preconditia fericirii
o zi buna :)

ajnanina spunea...

o zi buna si tie...
stiu ca tu ai... incredere si dragoste... :))

Darael spunea...

Ai buzunarele pline de seminte bag seama. Cheile de la casa unde le tii ?

ajnanina spunea...

Darael,
:)
cheile de la casa le tin pe niste inele... de care mai am atarnate o gramada de chestii...
si toate astea intr-un buzunar anume... ceea ce nu ma impiedica sa le caut peste tot prin alte parti... :)

Cristian Lisandru spunea...

Urez o zi excelentă "semănătorului" de încredere!

ajnanina spunea...

Cristi, multumesc, ia si tu niste seminte, sa ai pe drum :)

Mikka spunea...

O, daaaaa, cat de bogati...
Pamantul, da, stie si cere seminte.
Tare frumos ai povestit. Povestea asta e chiar o samanta. Sa vedem ce va rodi. Oricum, o stare de bine e deja. Ca a inceput semantul...
Seminte vad ca ai, pamant roditor iti doresc...

gabi spunea...

Suntem, cu siguranta ! :)
Doar ca ne mai indoim cand si cand ;)

ajnanina spunea...

Gabi,
daaa, sub povara fructelor coapte, din care unele par foaaarte diferite de ce-am semanat :)

ajnanina spunea...

Mikka,
multumesc pentru starea de bine, pentru ca spui de ea...
cand spui, o si simt...

am sa caut pamantul dulce din inima fiecaruia si am sa plantez cat pot de delicat ceea ce vreau sa pun...
fiecare e liber sa se deschida cat vrea si sa stranga cat poate... :))

si ca totul sa fie drept, si eu voi veni cu inima la fel de deschisa.
ca un caine :)

Anonim spunea...

Frumos povestit! Cred ca trebuie sa avem grija si in cine si cat avem incredere... caci si increderea in noi insine nu trebuie sa fie exagerata, ca sa putem sa ne evdem greselile si sa le corectam.

ajnanina spunea...

visalb,
asa e, increderea trebuie dublata de discernamant :)