luni, 14 septembrie 2009

competenta

in ultimele zile am vorbit altora despre competenta si competente, despre relatia dintre obiective si competente, si, asa cum se petrece de multe ori, intr-un tarziu am ajuns sa pricep si eu despre ce vorbesc ...
si m-am intristat un pic...
am priceput ca nici o competenta nu e valoroasa in sine, ci in raport cu nevoia pe care o indeplineste...
iar promovarea unei competente poate insemna in mod pervers inventarea si sustinerea unei nevoi pe care pana atunci nu o aveai...
bine, sunt inca destule nevoi pe lume care striga dupa implinire...
da poate competentele mele nu-s pentru nici una din ele... si atunci?
(ok , e destul de ilogic ce scriu, da dupa ce spun o prostie in public de obicei ma lamuresc mai usor decat daca tac, asa ca treceti peste).

4 comentarii:

Darael spunea...

Nu exista nimic inutil in Viata. Daca ai o competenta, sigur cineva, undeva are nevoie de ea.

De ce nu percepi asta ?
Poate are nevoie de un nivel mai mare al competentei decat poti tu sa oferi acum.

Aaaa... ce conteaza cum ajungi la desavarsire ? Cauta desavarsirea in competenta ta "inutila" si va deveni utila ca drum spre desavarsire.

E o provocare destul de mare pentru tine ?

Mikka spunea...

Aha! Asa o fi si cu "comeptenta" mea in dansul egiptean.... Ma rog, arabesc, da' traditional...
Deci yo ma apuc de dans pentru ca ma trage dorul, sau am nevoie? Nu stiu...
Cred ca de fapt la asta imi cultiv o placere. Imi da bucurie. Si poate de aia nu sunt competenta, da' ma distrez grozav, mai ales ca rad de mine... Si mi-e bine rau!
Cred ca la capitolul dans nu am obiectiv (sau l-am pierdut).
Sau competenta.
Pur si simplu asta vine asa, peste mine... Ce sa-i fac?
Ei? Si yo zic ca tine, ca spun o prostie, da' nu ma pricep neam!

ajnanina spunea...

Darael,
da, e o provocare mare...
pentru ca desavarsirea nu e obiectivul meu, cel putin nu in mod constient...
sau, mai bine zis, am convingerea ca sunt pe drumul bun, dar nu ma grabesc...

si tristetea apare uneori doar cand distanta intre cerere si oferta pare atat de mare incat obiectivul pare doar vis...

ajnanina spunea...

Mikka,
stai ca te-ajung :)))

mai vorbim de dans in vre-o luna cand vad daca se lipeste vre-o competenta si de ... dosul meu :)))

da, asa e, bucuria conteaza. indiferent cum e oferita si primita, vanduta sau cumparata...