duminică, 6 septembrie 2009

Chem puterea Fiintelor Tunetului...

...asa incepe invocatia de lucru a Barbarei, femeia shaman care ne conduce calatoriile acestor zile...
si, da, ca sa fie orice indoiala spulberata, intr-adevar, aproape ca nu am putut dormi din cauza modului cum au ales sa se exprime aceste fiinte...
exprimare in forta, pentru ca la celelalte sincronicitati tot caut explicatii logice...
adica la faptul ca animalul de putere care mi-a aparut in calatoria de cautare si care urma sa ma insoteasca in expeditiile mele dupa sufletul pierdut e identic cu obiectul de putere al celui care a calatorit pentru mine... ca mici semne de incredere si asigurare apar peste tot, in forma doar de mine recunoscute...
m-am relaxat: nu e nevoie sa cred, nu e important sa cred, oricum se petrece.
bine ai venit, suflete, Acasa...

10 comentarii:

Mikka spunea...

"nu e nevoie sa cred, nu e important sa cred, oricum se petrece."
Da... Oricum se petrece. De fapt, se petrece tot timpul, cand dai drumul intentiei.
Si cand esti calare pe... toba, cand esti in calatorie, e fascinant si iti simti forta aia nestiuta pana acum... Plus magia.
Si cand iesi din drumul el scurt, ti se pare altfel tot drumul cel lung...

ajnanina spunea...

Mikka :))))
tu stii...

drumul cel lung e acum si mai frumos...
abia astept sa-ti povestesc.

angela spunea...

mici semne de incredere si asigurare sunt peste tot, cand invatam sa le recunoastem, sufletul vine Acasa.

Ajnanina
explicatiile logice? hm...
oricum se petrece

:)

ajnanina spunea...

Angela,
mintea mea are o educatie stiintifica... :)
cred in minuni, in sincronicitati, in semne si mistere.
si stiu ca asa fantastice cum par, au o structura care imi e necunoscuta doar pe moment.

uneori, cand structura mi se arata prea repede, am tendinta sa spun: ,,stiu", iar apoi, cu mintea multumita sa renunt la a mai experimenta.
stiind ca pierd si ce pierd...

am nevoie in acelasi timp de magie si de accesul la ea...

si daca nu, e frumos oricum :)

Anonim spunea...

Animalul de putere? Cateva detalii va rog, e posibil? Apoi invit eu la o cafea...

angela spunea...

Ajnanina
acest "eu stiu" ma face sa tresar.
uneori il pronunt atat de des, pronind de la intuitii, pe care m-i le confirm prin teorii invatate sau experimente ca ma intreb,
oare ce avea in vedere Socrate cand spunea Eu stiu ca nu stiu nimic?

din alta zona, dar cu la fel de mult mister

Anonim spunea...

Oare de ce nu imi place ideea de femeie-saman? :(

ajnanina spunea...

Paul,
caut detalii si ti le trimit.
imi pare rau ca am lasat cafeaua sa se raceasca, am fost pe coclauri... :)

ajnanina spunea...

Angela,

misterul ne poarta din aproape in aproape, pana departe...

poate nici el nu stia ce voia sa spuna... :))

ajnanina spunea...

andibob,
nu tre sa-ti placa.
exista si suficienti barbati shamani... :)