miercuri, 7 octombrie 2009

oglinzi pe harta

in fiecare zi, plimbarile pe blogroll imi arata puncte luminoase sau sensibile de pe propria harta. zilele trecute au fost oglinzile: intai cele binecunoscute, alea de te fac sa vrei sa le arunci sau sa le privesti cu... spatele (nu spun pe unde a fost fiecare indignare, cei care se plimba prin aceleasi sate stiu), apoi cele mai discrete, enigmatice, din oglinda apei, din ochii celuilalt...
iar aseara m-am trezit (in realitatea conventionala) intr-o camera cu oglinzi in care de buna voie mi-am expus zone pe care de obicei nu i le arat cu mare placere... si am ras...
am inteles in sfarsit!
ca eu sunt oglinda. in mine se vad cele vrute si nevrute, placute si neplacute. si degeaba ii ntorc spatele. iar azi voi fi oglinda pentru cineva care isi cauta in reflexia din ochii mei mai multa frumusete decat in oglinda de acasa...
ma pregatesc pentru asta: jocuri de umbre, de lumini, de cuvinte... imi doresc atat de mult ca fiinta care vine sa se oglindeasca sa plece zambind...

6 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Multe zâmbete îți trimit, draga mea!

Să rămână ancorate în oglinda sufletului și să/ți aducă mereu fericire în priviri.

Pupici geaninoși peste normă!

ajnanina spunea...

prima frumusete in oglinda mea de azi...
salut cu drag trecerea ta pe aici:)
o zi miunata!

Mikka spunea...

Oglinda, oglinjoara,
Asa sa fie...
Sa oglindesti frumusetea, in toate formele ei, inclusiv a ta.
In ochii privitorului sta Frumusetea.
In apele oglinzii, la fel...
Cine se va oglindi, frumos sa (se)vada.

Amrita spunea...

fiecare zi de poveste e frumoasa si unica prin oglinda ta privita, e altfel, e unica si este, Doamne... :)
Ma identific cu tine si povestile tale, astfel ai reusit sa fii cu noi si sa fim cu tine!
Draga mea oglinda, ma bucur ca in fiecare zi esti altfel, nu stiam ca existi asa si mai poti intra in tiparul societatii blogosferice cu povestile tale fermecate.
Imbratisarile povestilor noastre!!!
:)

ajnanina spunea...

Mikka,
descantecul tau a fost cu folos.
ne-am zambit. sa vedem acu mai departe :)

ajnanina spunea...

Amrita,
cu bratele deschise...
multumesc :)