miercuri, 21 octombrie 2009

despre putere

sursa imagine
aseara m-am confruntat cu o temporara pierdere de putere. la inceput am reactionat copilareste: m-am bosumflat, m-am simtit neputincioasa, nefericita, ne..., ne... etc. partea adulta a mintii mele se enervase deja, dar am lasat copilul sa-si consume tristetile. i-am dat ceva dulce si l-am trimis la culcare.
de dimineata m-am trezit (inca destul de lesinata) cu o gramada de idei despre ce as putea face ca sa mi-o recuperez. am sa..., si am sa... si asta...
ok, era mai bine. crestea. nu inca puterea, deocamdata motivatia. e ok si asa.
am facut cateva exercitii de respiratie.
am pus o masina de rufe la spalat (asta imi da o senzatie extraordianra de aflare in treaba, si imi permite sa ma apuc de altele cu senzatia ca lucrez de multa vreme deja).
am citit ceva amuzant.
am gasit pe aici dovezile sincronicitatii, cuvintele despre putere ale altora (vezi workshopul din stanga paginii).
mi-am strans restul de putere si am concentrat-o.
la ataaaaaaaac!
viata e frumoasa!
.
later edit: CEA MAI MARE SURSA DE PUTERE ESTE VISUL.

6 comentarii:

Amrita spunea...

aah, ce dragutz, mi-a palcut incheierea si masina de ... de ce? de spalat..ha, ha, de spalat ganduri si neputeri! mai spala o data, asa-i ca mai ai putin, ia vezi, daca nu, asta e..mergi la dans..
:) imbratisari rotative!

Leo spunea...

Ajnanina, stiu senzatia, nu doar din empatie, ci pentru ca ma confrunt cu aceeasi problema. Am ajuns sa ma rog dimineata - eu, care... - sa-mi dea Doamne-Doamne putere. Sa ma ridic din pat. Si Doamne-Doamne-mi da, acum realizez. Pentru ca ma gandesc cu neputinta ca nu ma motiveaza nimic, si apoi gasesc, usurel, motive sa o iau de la capat.
E doar o faza, nu ? :)
Suntem mai puternici decat credem, doar ne smiorcaim... :P

ajnanina spunea...

Amrita,
da, visele si masina de spalat...
tare buna...
m-as fi bagat si eu in ea, dar eram oricum ametita :))

ideea e ca in sala de dans mi-am pierdut o parte din putere, dar voi dansa acasa cat mai mult :))

am inceput sa recuperez cate putin... o sa fiu repede gata :))

ajnanina spunea...

Leutule drag,
eu ma gasit o motivatie grozava: chem niste prietene la mine si ne punem la povesti...
in rest...
momentele astea de pierdere a puterii apar si cand nu-i motivatie, si cand e, da distanta pana la realizare e mare, iar efortul depus nu e compensat de satisfactia atingerii obiectivului...

dar in jur exista surse marunte de putere, din care mai luam din cand in cand cate o gura: ciocolata, muzica, dansul, un film bun, o carte buna, o imbratisare, un pupic :)

p.s. tot nu pot posta la tine...

No One spunea...

nu e o pierdere de putere ci o pierdere de memorie, uitam ca avem putere :P
hai ca mi-a placut sfarsitul si astfel in loc sa ma plang o sa zic doar atat: la ataaaaaaaaaaac :)))

ajnanina spunea...

John C,
multumesc de reamintire...