marți, 6 ianuarie 2009

Frica?

Circula in ultima vreme pe bloguri o leapsa despre ,,ce ai face daca nu ti-ar fi frica?"

Am stat sa ma gandesc la dorintele din spatele fricilor mele, pentru ca ele sunt de fapt chestiile importante. In ultima vreme, nu imi mai vad dorintele nici in fata mea, nici nu le mai ghicesc in spatele fricilor. Si nici fricile nu prea mai stau in fata... La un moment dat, intrebata fiind de ce fac atatea lucruri absurde si ilogice ( pe unele nu le-am facut inca, dar le-am planuit si m-am laudat cu ele ca sa trebuiasca apoi sa ma tin de cuvant) am raspuns fara sa ma gandesc, ca ,,mi-au ramas mai putine de aparat".
Apoi am stat sa ma gandesc, surprinsa si eu de ce-am putut sa zic, ce-or fi alea pe care le aparam cu strasnicie pana acum, si tot degeaba, ca le-am pierdut in mare parte. Nici fricile, nici dorintele, ci iluziile. Alea s-au dus...

Deci, ce imi doresc (ca tot e perioada aia a anului cand zicem una-alta) pentru anul asta ? Care sunt emotiile pe care vreau sa le traiesc din plin ?
O sa mai cuget o vreme si pe urma le pun aici gandite... :)

Niciun comentariu: