miercuri, 4 decembrie 2019

maine

maine iti povestesc tot. maine iti spun cat de mult te iubesc. maine iti trimit un mesaj in care iti spun ca nu mai vreau sa te vad. maine ma arunc la picioarele tale intr-un elan de recunostinta, sau mai bine nu, iti reprosez tot ceea ce mi-as fi dorit sa primesc de la tine si nu mi-ai spus/dat niciodata.
doar ca azi inca nu existi, azi inca nu te cunosc, nu te-am intalnit si nu s-a intamplat nimic din toata viata aia la care ma gandesc cand ma gandesc la tine. 
ieri inca nimic nu ar fi fost posibil, nu existam nici eu nici tu si nimeni din tot universul care ar fi putut sa joace rolul de eu/tu unul pentru celalalt.
asa ca inainte de a te intalni, probabil in noaptea asta sau cel tarziu maine dimineata, trebuie sa ma inventez, sa traiesc suficient cat sa iti pot vorbi despre, sa creez in mine un gol de marimea si forma ta, pe care sa il umplu cu asteptare si sa il leg la gura sa nu strige el primul, inca inainte de a apuca sa iti zambesc.

Niciun comentariu: