luni, 22 iunie 2009

sa-ti bagi picioarele...

sursa poza
lu' Mikka

ieri, prima zi de vara...
teii de deasupra cu floarea abia uscata... mai miroseau totusi, usor si cald. mai mult a miere decat a floare... caldura, aer de vacanta.
pe marginea trotuarului, strat gros de pulbere aurie de la floarea scuturata.
nu ne-am gandit mult; ne-am descaltat si am mers asa cativa pasi, cu talpile rasfatate de dulceata galbena.
azi mai uit pe fereastra. stratul de pulbere aurie de la teii de sub fereastra mea a fost inmuiat de ploaie. m-as putea plimba prin ceai de tei...
care au fost cele mai frumoase locuri/chestii in care v-ati bagat picioarele ?

15 comentarii:

Leo spunea...

Balti de ploicica de vara, namol cald si mirositor, iarba de balta, nisip fin, gazon verde, flori de camp si spini, mare... :)

ajnanina spunea...

spini, sufletel?

Leo spunea...

Am zis bine : flori de cam si spini, pentru ca nu pot fi despartite unele de altele. Senzatia e minunata cand iti petreci cateva zile la tara si stai numai cu picioarele goale - ti se tabacesc talpile pe pietre, in praf... Dupa un timp, spinii ii simti cum te gadila. :D

Leo spunea...

uf, flori de camp...

blabla spunea...

hm,cel mai frumos loc a fost intre palmele lui:)

Mikka spunea...

Haaaaa! Ai pus asta! Florile de tei de sub talpi... Alea de ieri! Bine ca le-am prins, acum sunt, vorba ta, ceai de tei... Si cu ceva de indulcit... Ok, cu trestie de zahar, da?

Unde mi-am bagat picioarele...
Un loc pe care deja il stii: Marea Rosie. Dupa o zi si o noapte de umblat in microbuz, cu marea langa noi, pe sosea, am zis ca ma usuc daca nu intru in apa. Si egiptenii nostri au oprit. Zece nebuni, in mare, cu picioarele aruncand stropii, uzi si fericiti...

Si iarba cu roua. Si apa rece-rece a Moldovei. Nisipul Saharei. Paturica mea de fleece, albastru cer. Si gura mea... Inca am o gura frumoasa. Asa o vad eu.
Si ma mai gandesc...

Multumesc de CADO, draga mea draga!

ajnanina spunea...

Leutzule, daca spini zici, spini sa fie...
dar numai pantru gadilat... :)

ajnanina spunea...

Adriana,
da, e frumos...

ajnanina spunea...

Mikka,
azi cand am plecat de la lucru, am trecut prin ceai de tei... dar n-a avut haz fara tine :))

sa-ti bagi picioarele in cat mai multe mari... si nisipuri... si paturi...
in gura mai poti? asta da, flexibilitate... :))

Mikka spunea...

Mai pot, maica, mai pot... :))))
Cand am venit acasa, acum jumaʹ de ora, am trecut prin niste mega balti... Fara tei, prea neinteresante. Daʹ ude rau...

ajnanina spunea...

:)
ok... iti respect discretia, nu te-ntreb unde-ti bagi mainile...

gabi spunea...

Frumoasa postare. Te lasa sa te joci cu vorbele, impresiile, gandurile, visele si nu in ultimul rand cu mainile si picioarele :)

Eu ? Nici nu vreau sa ma gandesc :)))

ajnanina spunea...

vai, Gabi, cum sa nu te gandesti?
e ok sa nu zici, da gandeste-te ! :)))

gabi spunea...

...daaa !!!
dar e prea mult de povestit...de aia am zis ce-am zis :)))

ajnanina spunea...

:))
daca n-avem dacat doua din fiecare... :)
povestim cand ne vedem...