sâmbătă, 14 martie 2009

reprezentari

bulina albastra e un vechi prieten - de fapt, avatarul lui de pe mess.
e on-line aproape toata ziua, vorbesc cu el foarte rar. intotdeauna am avut dificultati la comunicarea prin cuvinte... cu el...
ce e ciudat e ca, in ultima vreme ma gandesc la el ca la ,,bulina albastra", nu-i mai gandesc numele, aproape ca nu-mi mai imaginez chipul lui.
e posibil ca, la un moment dat sa-l vad pe strada si sa nu-l recunosc pentru ca mintea mea ar putea proiecta pe chipul sau bulina albastra.

8 comentarii:

Darael spunea...

Cam asa se intampla in general. Inlocuieste "bulina albastra" cu Ioana, Angela, Mihai, Florin sau orice alt nume / porecla / epitet sau alta eticheta.

Dupa o perioada nu ai sa mai vezi omul, ai sa vezi eticheta.

ajnanina spunea...

Darael
asa e si imi pare rau.
cat mi-ar fi de drag un om, nu am cum sa-l vad pe tot, cum sa-l stiu pe tot... indiferent cat mi-as dori, cat ar durea :)
am acces la o mica parte din el, o bulina sau chiar un punct. un nume, la care, dupa o vreme nici macar nu mai tresar...

iar cand mi-e dor de el , nici macar nu mi-e dor de el cu adevarat, ci de acea parte care ma facea pe mine diferita, si care, in decursul evolutiei poate a si disparut..

Mugur spunea...

Super sinceritatea ta, Ajnanina. In general, ne este greu sa recunoastem ca atunci cand ne este dor de cineva, ne lipseste de fapt acea parte care ne face pe noi diferiti, multumiti, fericiti, in siguranta... Ma gandesc daca si de noi insine ne este dor in acelasi fel...

ajnanina spunea...

recunosc...
da, si de noi. mai ales de noi. doar ca noi nu suntem intregi fara acele parti care stralucesc in prezenta celorlalti :)

Anonim spunea...

"Noi nu suntem intregi fara acele parti care stralucesc in prezenta celorlalti" - FRUMOS!!!

... Si ceea ce ne lipseste sunt tocmai:
- OCHII cu care sa vedem ca partile noastre oricum stralucesc
- URECHILE cu care sa auzim cum oamenii ne spun ca stralucim
- capacitatea de a ne simti INTREGI
&
- CURAJUL de a lumina iluzia singuratatii CREZAND CA DOAR STELELE POT FACE ASTA !

Eu cred ca stralucesti Janina!

din dragoste de viata

ajnanina spunea...

Bunicuto, de ce ai ochii asa de mari ?... :)))
deci, o pereche de ochi, una de urechi, integritate si niste curaj pe deasupra... nici nu-i mult...
multumesc, steaua mea :)))

Kami spunea...

Daca ar fi vorba doar de bulina albastra... de cate ori nu ne formam deja o imagine asupra unei persoane si ne trezim ca reactionam la ceva ce poate nu mai e real...
Cate buline albastre nu proiectam in stanga si in dreapta noastra?
:(

ajnanina spunea...

da, Kami asa facem, cu buna stiinta, cu mai putin buna sau total inconstienti.
si cand ziceam si eu ca tre sa lamuresc situatia o fi intrat si el in lumea reala... ca nu-l mai vad on-line de cand am pus subiectul... :) desi nu da pe aici :))