sâmbătă, 23 ianuarie 2010

...si un premiu! cu regulile un pic schimbate :)

...de la Gabi si de la Leo...
multumesc, frumoasele mele scriitoare, pentru gandul vostru bun!
si pentru popasul vostru pe aici, si pentru ca imi cititi si comentati vorbele, gandurile si emotiile!

fiecare in parte merita laude, referitor la modul cum au daruit premiul lor mai departe:
Gabi, pentru fidelitatea si respectul fata de intentia initiala, de a mai adauga o veriga aurita la lantul care a sustinut premiul pana a ajuns la ea, peste o mie de bloguri!
iar Leo, pentru libertatea de a schimba regulile, introducand o bucla separata in lant!

voi face si eu la fel, dand premiul mai departe, cu urmatoarele mentiuni:
- nimeni dintre cei nominalizati nu are nici o obligatie in a afisa premiul, in a-l da mai departe, respectand vre-o regula; faptul ca eu le admir stilul nu ii obliga cu nimic.
_de asemenea, oricine il vede il poate prelua, cu regulile initiale, daca doreste sa transmita mesajul mai departe si sa-si inscrie blogul pe lunga lista; eu il daruiesc oricui il doreste, oricine scrie cu drag de a scrie il merita!

il voi oferi in primul rand celor de la care l-am primit: Gabi si Leo. pentru ca scriu meserias.
apoi, cu drag, Mikkai. chiar daca l-a mai primit. pentru ca scrie ce scrie si cum scrie. toate minunatiile alea.

apoi, pentru ca, aproape intotdeauna cei nominalizati vor fi cititi macar un pic de catre cei care ,,aud" pentru prima data de ei, si pentru ca unul dintre rosturile premiilor de blog e sa citim lucruri noi si frumoase, am sa pun linkuri catre oameni care nu intra aici (si nici n-au sa afle de la mine despre nominalizare), pe care ii cunoasteti poate mai putin sau inca nu, si care scriu taaaare frumos:
Ada, pentru ca scrie povesti frumoase muzei sale, Irina;
Anca si Edy, acum coco-nuca si mango, primii patroni ai clubului Mandala, hai-hui prin lume,
morfesora, pentru ca a adaugat inca o ora magica ceasului oricum neincapator si pentru ca mi-a deschis inca o usa magica prin blogroll-ul ei,
cireasa, pentru umorul ei neobosit,
Bradut, pentru ca s-a ales presedintele unei lumi cu plaja si timp liber,
Klara, pentru ca isi pastreaza in orice imprejurare profilul de cavaler,
Mikidos, pentru ca stie sa zboare pana la luna si inapoi,
Mag Dalen, pentru ca a imblanzit arcanele,
Liza, care scrie povesti cu morala pentru copii cuminti, si care da pe aici, dar cu cealalta fatza :),
si burdibox, care se joaca mai rar in scris pentru ca acum se joaca mai des pe bune (cu puiul lui).
.
asa ca, dragilor, luati si rasfoiti :)
voi, cei ce cititi, sunteti cei mai castigati :)

8 comentarii:

gabi spunea...

m-ai innebunit de cap :)))
Multumeesc !

ajnanina spunea...

draga mea, daca doar de cap, nu-i bai...
nebunia capului trece repede... :)
capul are resurse minunate de reconectare la realitate :)

DOAR NOI spunea...

Multumesc draga mea J., cea care m-a facut sa iubesc, din nou, povestile!

Leo spunea...

Si eu ma declar profund miscata ! Ajnanina, multumesc frumos ! :)

Mikka spunea...

Draga mea draga,
Multumesc de gandul bun si de intentie.
Am primit cu drag asta, o pastrez insa in mod egoist si ma bucur in plinatatea linsitii mele... As fi dat mai departe tot tie, si frumoaselor/frumosilor pe care deja i-ai ales...

Mag Dalen spunea...

salut, voios

mulţumesc pentru premiu şi pentru gândul bun (adevăratul premiu). Îmblânzirea arcanelor, aşa cum îmi numeşti activitatea... curentă, reprezintă o frumoasă provocare - deocamdată, remiză. :)
Dar, peste toate vreau să accepţi propunerea de a-mi proba talentul de "mare tălmaci al semnelor" răspunzându-ţi unui gând, ştiut doar de tine. Este darul meu pentru sufletul tău frumos, care se alintă alintându-i pe alţii.

ajnanina spunea...

oh...
ce mare ispita...
sunt onorata de darul tau... cum trebuie sa procedez? doar ma gandesc?
uite, m-am gandit :))

Mag Dalen spunea...

da, este suficient, doar că acum trebuie să pui gândul în formă interogativă.
sau poţi să mi-l şopteşti şi la ureche pe adresa de mail tarotikon@gmail.com, pentru opţiunea
unui răspuns cu lux de amănunte...

dă-mi de veste cum doreşti şi la care adresă e mai potrivit să trimit răspunsul-poveste :)