joi, 28 ianuarie 2010

despre suprapunerea realitatilor


10 comentarii:

Mikka spunea...

Aaaaaa! Asta suprapunere mai zic si eu! cum treci dintr-un plan in altul? Cu un click, cu o alunecare, cu mutarea privirii?
Cum e doar sa le privesti, asa?

Super faina poza, gracias!

ajnanina spunea...

Mikka,
aseara in birou, ma uitam la fereastra in care se reflecta si interiorul si se vedea si in afara... pana la a nu mai fi foarte sigura unde se termina dulapul si unde incepe blocul de peste drum... sau de unde crengile de pe tavan...
o clipa m-am gandit ca as putea sa intru in Narnia...
fermecat aparatul asta foto :))

No One spunea...

vezi cat de subtire e granita intre 2 realitati? o fasie de sticla. cateodata nu vedem granita si reusim sa trecem pe partea cealalta, cateodata ne busim de sticla si nu putem trece, iar in unele mom stim ca e sticla si nu trecem desi poate am putea...

imi place poza :)) prin care dulap se intra in Narnia.. cel din dreapta ori cel din stanga :P sau faci un truc de magie intri pe unul si iesi pe celalalt :) glumesc si eu :)

Leo spunea...

Aproape ca poti confunda globul luminat electric cu o luna mare, plina. :)

ajnanina spunea...

Leo, mi-ai adus aminte, e luna plina maine dimineata... sa pregatesc corabia... :)

ajnanina spunea...

John,
ambele dulapuri sunt ticsite cu hartii...
cred ca mai degraba as trece prin fereastra, sunt la etajul 1, merge... am felinarul alaturi iar in blocul de vis-a-vis e o fereastra prin care intra si ies vre-o 10 pisici...
cainii, doi sau tri intra si ies pe usa...
precis e un taram fermecat...

si da, granita e foarte subtire, e doar in mintea noastra...

Carol spunea...

Inparatia lui DUMNEZEU,este in tine si in ce a ce esti,nu in cladiri de piatra sau lemn,sparge o bucata de lemn si ai sa ma gasesti,ridica o piatra si voi fi acolo,cel ce va patrunde sensul acestor cuvinte nu va cunoaste moartea......fragment dintr-un manuscris de la MAREA MOARTA,interzis de Vatican si declarat ca erezie,normal,si-ar pierde posturile,averile,la ce ne-ar trebuii biserici si preoti cand din nastere avem telefonul rosu cu Dumnezeu,pare ca nu are legatura cu imaginea ta dar are,ai vazut ce altii vad in fiecare zi dar nu constientizeaza.

ajnanina spunea...

of, Carol, cat de in serios iei lucrurile...
da, ai dreptate si multumesc ca ai facut o asemenea conexiune cu poza mea glumeata...
da, in momentul in care incepe trezirea, pe masura ce devii din ce in ce mai constient, granitele dispar... pana la a nu mai intelege daca esti treaz sau visezi... atunci mai e un hop, pentru ca poti sa vrei sa crezi ca dormi... dar cu ajurorul lui Dumnezeu trece si acela...

Carol spunea...

recomand filmul STIGMATA !.....merita vazut,si de luat a minte.

ajnanina spunea...

Carol,
multumesc... am vazut candva doar secvente... poate ca acum e momentul :)