marți, 29 decembrie 2009

mofturi finale

sursa imagine
cica e bine sa nu treci in noul an cu datorii. ca atare, karma restanta din diverse momente ale anului se strange acu, spre final si se urca pe tine. nu care cumva sa ramana ceva pentru la anul. asa ca zilele astea, ocupata fiind sa-mi spal pacatele, n-as prea vrea sa fac altele. in acelasi timp, nu prea raspund pentru vorbele si faptele mele...
cat as zice ca e doar o superstitie, nu reusesc sa matur de sub scara toate cioburile oglinzilor sparte de pisicile negre in ceasurile ramase din zilele de vineri 13. stiu doar ca e suficient ca decembrie sa se tranforme in ianuarie, ca toate mofturile astea de final de an, ranile vechi de cateva vieti si reactivate aleatoriu sa devina doar un zambet amuzat.
mai e putin, doar cateva zile si redevin omul de incredere care sunt in cea mai mare parte a restului anului. si n-are legatura cu ideea de sarbatoare, cu traditii, cadouri, negocieri si alte alea. ci asa, pur si simplu. doar de trecerea timpului. imi cer iertare anticipat tuturor celor cu care interactionez zilele astea :)
la anul si la multi ani!

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Eu nu am nimic cu pisicile negre. Şi nici cu zilele de vineri 13...

No One spunea...

:) acum ptr 2- 3 zile nu faci nici o miscare, stai cu urechile ciulite si te abtii de la nazbatii :P

ajnanina spunea...

Cristi, nici eu cu fiecare in parte. pisicile negre mi-s dragi ca orice pisica.
doar ca, deh...

ajnanina spunea...

John,
stii cat e de greu? :))

giulia spunea...

te îmbratisez cu mult drag, querida. Am crezut ca doar eu am gânduri atàt de sumbre la sfàrsit de an. Se pare însa ca ne regasim, suflete pierdute, la sfàrsit de an.
Un an mai bun am dori!!!

ajnanina spunea...

Giulia,
uneori e greu, alteori foarte greu dar sufletele noastre sunt in siguranta, querida, indiferent de norii negri sau roz care le invelesc...
un an cat mai bun, in care sa-ti fie munca usoara si dorul usor...
in cara sa ai timp pentru tine si pentru placerile tale... si in care casuta ta sa creasca...