duminică, 28 noiembrie 2010

margelele din viata mea si alte chestii asemanatoare

de la o vreme, cam de o luna-doua, aspiratorul meu primeste, pe langa obisnuitele-i mese (cam rare, din lipsa de timp si chef) de praf cosmic innobilat de trcerea prin casa si de fire de par care s-au plictisit de capul meu, un supliment copios si rafinat: margele.
da, de diverse culori si marimi, margele care se rostogolesc discret si pe care mai calc uneori...

totul a inceput cu un workshop... apoi mi-am amintit de margelele care stateau degeaba prin cutii si le-am promis sa le unesc intre ele pentru o misiune comuna, aceea de a impodobi pasii pe calea frumusetii... apoi au inceput cumparaturile, vizitele pe site-urile si blogurile cu specific hand-made, serile in care ma jucam cu cercei, coliere si alte asemenea chestii...

unele au aparut in joaca, din ratiuni pur estetice. confectionarea altora insa, s-a transformat in adevarate acte magice pe care le dedicam unor situatii de viata pe care voiam sa le transform.
imi place din ce in ce mai mult.
promit o expozitie virtuala si o tombola de Craciun.

4 comentarii:

Vaca Verde spunea...

fain, spor la lucru si... inspiratie! :)

DOAR NOI spunea...

:)

frumos!

ajnanina spunea...

Vaca verde, bine ai venit!
multumesc de urari si incurajari...

ajnanina spunea...

Doar Tu,
cateva podoabe te vor astepta cu dedicatii speciale :)