miercuri, 3 noiembrie 2010

geografie onirica

dintre spatiile deschise, naturale, cel mai des vizitez in visele mele dealuri, de o anume forma si cu un anume desen al potecilor de urcat si tarmuri de mare cu faleze abrupte.
si o varianta aparte a Gradinii Botanice, diferita de cea prin care ma plimb aproape zilnic, dar constanta in reprezentarile ei nocturne.
din spatiile inchise, cel mai des ma regasesc in biblioteci, anticariate, sali de conferinte si magazine de bijuterii.
voi pe unde bantuiti noaptea in vis?
.
later edit: in imagine, gradina de la Verde Cafe, seara. eu, oarecum treaza, dar in drum spre povesti.

6 comentarii:

DOAR NOI spunea...

eu... in scoli (pe coridoare), in librarii si pe strazi... :)

oare ce or fi insemnand?

ganduri calde si zambet prietenos!

Darael spunea...

Depinde de moment.
Destul de des zbor printr-un canion cu margini foarte abrupte dar insorite. Ca alternativa am relaxarea dincolo de Andromeda sau scufundarea in lava fierbinte sau plimbarea alaturi de pesti pe fundul oceanului.

Dupa cum se vede, evit intalnirile nocturne cu fiintele umane. Imi ajunge cat le vad ziua :(

ajnanina spunea...

DoarTu,

acum imi dau seama ca eu n-am mai visat in ultima vreme scoala, indiferent care ar fi... e de bine, la mine visele cu scoala nu erau dintre cele mai grozave...

inseamna ceva anume, aparte si diferit pentur fiecare visator. DoarTu poti sa-ti citesti visul...

cu drag...

ajnanina spunea...

Darael,

vezi atat de multe fiinte umane ziua?

frumoase peisajele tale...
lava fierbinte mi se pare ispititoare... as privi de pe margine, dar momentan n-as indrazni mai mult...

Darael spunea...

Da, ma plimb extrem de mult pe jos. Si privesc oamenii. Si chiar ii vad, ceea ce nu prea face multa lume: vad oamenii pe care ii privesc.

Dar imi ajunge cat vad zilnic. Seara incerc sa merg cat mai departe, poate e o incercare de a scapa de ceea ce vad zilnic in oameni.

Ma gandeam acum ca lava fierbinte e la fel de maleabila ca si lutul pe care il framanti tu la cursuri.

ajnanina spunea...

Darael,
si mie imi place sa cred ca ii vad pe cei pe care ii privesc. vad ceva, si cred ca asa e, cum cred eu. si in realitatea mea, chiar asa e :)

iar lava fierbinte... poate ca in mana lui Dumnezeu, da...