luni, 27 decembrie 2010

CALENDARE - INTELIGENTA EMOTIONALA 2011

calendar, cale in dar...
masura a drumului posibil...
un calendar care mi-a fost unul din cele mai utile instrumente de dezvoltare personala in 2008 a fost un calendar de inteligenta emotionala, reeditat acum.
in fiecare saptamana, o emotie de aprofundat. printre miile de emotii care vin si trec, unele prea repede pentru a fi macar numite, una constientizata prinde tare bine...
asa ca a aparut blogul asta, metEMOrfoze, pentru a ma ajuta sa tin un fel de jurnal public.
pe atunci nu stiam ca un blog poate folosi la altceva decat ca jurnal :))
in fiecare saptamana puneam o postare despre emotia din calendar si modul cum am ales sa o experimentez sau sa o observ in viata mea, in lumea mea...
si mi-a prins bine. sincronicitatile erau la inceput amuzante, apoi de-a dreptul surprinzatoare. mintea mea (ma rog, nu toata, ci doar armata de pitici din ea) construia in mod uimitor cea mai potrivita experienta pentru ca emotia saptamanii sa se manifeste si sa ma invete.
pentru emotiile dorite, uneori imi construiam in mod constient experientele pe care le consideram potrivite.
pentur celelalte... nu stiu cum se facea, dar, de exemplu, saptamana notata in calendar cu ,,stress" a fost saptamana in care am dat licenta... iar o alta care spunea ceva de genul ,,dificultati" mi-a schimbat viata intr-un mod in care nici acum (din fericire) nu s-a incheiat :)
bine, au fost si celelalte, mult mai numeroase emotii placute... pe care le-am trait din plin.
anul acesta, desi nu mai are atata putere asupra mea, calendarul imi va servi doar ca verificare... adica il voi consulta la finalul saptamanii. sa vad, cum m-a mai gasit emotia respectiva? presupunere falsa, pentru ca va fi greu sa ma uit doar la emotia saptamanii proaspat trecute, fara sa arunc un ochi la urmatoarea. dar, de ce nu? un exercitiu de vointa e mai util (mie, acum)decat unul de constientizare :))
va invit si pe voi sa folositi jucaria, in ce mod va inspira :)
.
(daca nu vedeti imaginile, eu am rezolvat cu FoxitReader43_enu, cautati-l).

2 comentarii:

DOAR NOI spunea...

interesant, util si emotionant - sunt sigura! :)

clar voi testa...

multumesc pentru toate lectiile de viata daruite, pentru mana intinsa sa ma agat (stiu, stiu atat cat rebuie, restul il fac singura) si pentru ca m-ai indemnat sa scriu povesti.

imbratisari vesele si pupici prietenosi!

ajnanina spunea...

DoarTu,
doar tu ti-ai daruit darurile toate si ai stiut culege ce ti-a trebuit de pe unde ai gasit :)

sa-ti sporeasca si infloreasca toate povestile, in frunte cu povestea personala :)