vineri, 23 noiembrie 2012

vreme de

frunze coapte. 
de ghinde si castane. putine, anul acesta. ghinde nu prea s-au facut, iar castanii de pe Aleea Castanilor au fost taiati. 
printre ei, au fost plantati platani. 
platanii cresc repede. desi imi sunt dragi, mi-as dori sa nu depaseasca in inaltime castanii taiati de la jumatate. n-ar fi drept.
doua colege, stiind ca trec des prin Gradina mi-au cerut sa le aduc ghinde si castane. mi-a fost draga dorinta copilului din fiecare. am sa le caut cateva, asa, macar de pofta.
.
caut zilele alea de echilibru intre toamna-iarna, cand e rece, dar inca nu foarte frig, umed, dar nu inghetat, limpede, fara a fi insorit. o anumita culoare a aerului, o anumita transparenta. ca si cum iarna nu ar putea sa vina decat dupa trecerea constienta a acelui prag. altfel as ramane blocata in spatiu-timpul (de) netrecut.
poate ca nu sunt zile, ci doar clipe. ar merita sa fiu mai atenta :) 

Niciun comentariu: