joi, 31 decembrie 2009

raportul anual 2009

sursa imagine
ce am facut si am primit anul asta pun in raport, ce nu, in Luna... ca Luna plina va lumina si trecerea spre la anul si la multi ani :)

buuun... cu ce sa incep? cu faptul ca 2009 a fost anul meu de vacanta, de maxima lene...
a, nici o problema, m-am dus la job, mi-am facut treaba cat se poate de bine, dar nu cu mult mai mult de atat... am facut si pe margine cate ceva... putin, dar cu drag...

am renuntat la cativa bolovani pe care ii trageam dupa mine...
m-am sucit si rasucit profesional pe diverse parti, dar inca nu pe toate...
m-am mutat in/la liniste si pace...
am renuntat la doctorat si am ales sa-mi pastrez in schimb sanatatea mentala... am renuntat pentru moment la coaching si m-am orientat catre training... mi-am scris si rescris propriile cursuri, am scris articole in reviste de dezvoltare personala si in reviste de biologie pentru copii, mi-am tinut primul curs de scris povesti, din care am castigat cateva prietene noi si minunate...

am renuntat la cateva atasamente care ma tineau legata de maini si de picioare... sau mai bine zis de cap si de inima :) am inceput sa gandesc cu capul meu in zonele in care inca gandeam cu capul altuia, si am inceput sa-mi deschid inima, putin cate putin...

in domeniul dezvoltarii personale, buna mea prietena (careia nu am cum sa ii multumesc indeajuns pentru ce a fost si a facut anul acesta pentru mine) m-a ajutat sa abordez zone pe care nu le-as fi vazut nici pe departe potrivite mie: shamanismul (multumesc, Aurel) si dansul oriental (multumesc, Cerasela)...

le multumesc si celor care, mai direct sau mai discret au vegheat asupra mea si mi-au sprijinit visele: Monica, cea in casa careia locuiesc acum, si unde spe sa mai raman un an, Irina, cea care mi-a cazat prima editie a povestilor si cu care voi face in continuare training, Horea, cel care a regizat inceputul de an din care au derivat in cascada multe minuni si care nu ma lasa sa ma las de coaching, Radu, care, dandu-mi (mult) de lucru, mi-a oferit posibilitatea materiala de a-mi satisface nevoile si mofturile de dezvoltare personala... (da-mi, Radule si la anul, renunt la lene, curiozitatea e mai mare si dorintele inca multe... :))

multumesc tuturor prietenilor cunoscuti si necunoscuti, vechi si noi, buni si nebuni ai anului acestuia... va doresc sa ne bucuram impreuna si separat de fericirea Anului Nou in deplinatatea splendorii lui...
sa fiti fericiti, sanatosi, bogati, iubiti si daruiti!

p.s. atata timp cat sunt in viata, nu vorbesc de misiune indeplinita. dar pentru 2010 declar misiune inceputa!

10 comentarii:

Camelia spunea...

Draga janine,
Eu ma bucur ca te am cunoscut si ca ma accepti asa cum sunt:)
Iti doresc un an nou minunat , plin de toate experientele de care ai nevoie in aceasta frumoasa calatorie numita viata.
La multi ani cu mult drag.

ajnanina spunea...

Camelia,
multumesc din suflet, si tu esti unul din darurile dragi ale anului acestuia...
si iti multumesc si eu pentru acceptare, intelegere si impartasire...
iti doresc numai bine si implinirea viselor, dorintelor si obiectivelor tale (incluzand agenda ascunsa :))))
cu mult drag, la multi ani!

Mikael Eon spunea...

La multi ani, an nou mai bun, plin de realizari pe toate planurile!

John Constantine spunea...

Iti multumesc tie Ajnanina ca existi :). La multi Ani!

ajnanina spunea...

Mikael Eon
sa fie din plin. si sa ne bucuram de el si de ele :)

Amrita spunea...

frumoasa incursiune peste ..cele ce au fost!
Iti urez sa fii bucuroasa, sa fii asa cum te stii si nu te stii,dar iti place, sa ai si sa dai, sa ceri si sa ti se dea, sa pleci si sa stii sa ramai, sa cauti si sa afli, sa fii asa cum numai tu stii sa Fii!
La multi ani, ajnanina!
((((p.s. stiu ca nu am fost chiar cuminte anul asta, asa incat...........iarta-ma pentru cand am prea fost mai mult decat se cuvine!)))

ajnanina spunea...

La multi ani, John...
iti prevad un succes nebun in dragoste in anul care vine :)!
sa te bucuri de el ca un intelept :)!

ajnanina spunea...

Amrita :)
cum sa nu fi fost cuminte?
de fapt, nu e important nici sa fii cuminte, nici bun, nici nebun, ci sa te simti bine :))
multumesc din suflet de toate urarile, tare frumoase mai sunt...
iti urez sa-ti cante sufletul in tot anul care vine...

Amrita spunea...

uneori cuvintele incurca... sau nu pot sa redea ce vrei sa transmiti..
sa fim in-cantate, da...ce frumos suna :) !
La multe alte zile frumoase!

DoarEu spunea...

Frumos an 2009!
Fie ca 2010 sa fie la inaltime, sa aduca sanatate, putere de munca, realizari, vointa, inspiratie, fericire si drumuri deschise spre ACOLO unde trebuie sa ajungi!

Spor la scris draga mea!